SPOTKANIA I ZLOTY KLUBU ZASTAVA

I lokalne spotkanie klubowiczów,  Sucha Beskidzka 2000

Miejsce spotkania: Sucha Beskidzka

Data spotkania: 22.07.2000 r.

Obecni: Piotrek Kubas i Jurek Kurnik.

Zjazd był wspaniały. Pogoda dopisała. Było nas tylko dwóch, a dokładnie czworo, ponieważ były z nami nasze narzeczone. Spędziliśmy ten dzień, a nawet dwa dni wspaniale. Jurek z Dorotą przyjechali około 14:00. Rozbiliśmy dwa namioty nad rzeką Skawą, ponieważ miał to być biwak. Akurat tego dnia i następnego pogoda była super. Przez cały dzień wymienialiśmy poglądy na tematy związane z Zastavą. W nocy, przy ognisku, podziwialiśmy nasze piękne zastavki. Zrobiliśmy trochę fotek, żeby uwiecznić tę chwilę. W niedzielę spacerowaliśmy po Suchej (a jest to piękne miasteczko położone w południowej części Polski). Zwiedziliśmy zamek Suski, park wokół zamku, kościół oraz resztę miasteczka. Niestety wszystko co piękne i przyjemne szybko się kończy. Późnym popołudniem Jurek wraz z Dorotą odjechali do domu.

Podsumowując: zjazd udał się super, byliśmy bardzo zadowoleni ze spotkania. Wiele się dowiedziałem na temat zastavki od Jurka. Wiem, że gdybyśmy spotkali się wszyscy, to można byłoby wiele więcej się nauczyć od siebie nawzajem.

Tekst Piotrek Kubas

Zdjęcia Jerzy Kurnik

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów znajdujących się w tym serwisie bez zgody autora jest zabronione.

Serwis najlepiej oglądać przy użyciu przeglądarki Internet Explorer 6.0 lub lepszej.

Serwis istnieje od 15 września 2000 roku.

Korzystamy ze standardu ISO-8859-2.