ZESTAW OPRACOWAŃ |
Montaż wspomagania hamulców Najlepiej byłoby zamontować servo z fiat 128, nie ma wtedy żadnych przeróbek przy zamocowaniu. W 128 servo zamocowane jest do dodatkowej podstawy, która następnie jest przykręcona do przedniej ścianki nadwozia. Podobne rozwiązanie było w pierwszych modelach Ritmo z tym, że podstawa jest inna. W moim przypadku zastosowałem servo z F 125p, podstawę miałem oryginalną z 128. Ponieważ 125 ma krótki popychacz (od strony pedału hamulca) musiałem go przedłużyć do żądanego wymiaru. Montaż od 125 powoduje, że pompa jest przekręcona o około 45 st. i przewody hamulcowe wychodzą z boku. Usiebie przerobiłem podstawę. Pozostaje jeszcze sprawa kolektora ssącego. W kolektorze od Zastavy powinien być nadlew w okolicach kanału dolotowego 4 cylindra, należy go przewiercić i nagwintować. Króciec, jeżeli brak oryginalnego można wytoczyć, albo szukać kolektora od Ritmo 1.1, 1.3 - pasuje. No i trzeba wydłużyć przewody hamulcowe.
Łukasz Krzywda |
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów znajdujących się w tym serwisie bez zgody autora jest zabronione. Serwis najlepiej oglądać przy użyciu przeglądarki Internet Explorer 6.0 lub lepszej. Serwis istnieje od 15 września 2000 roku. Korzystamy ze standardu ISO-8859-2. |