Strona 2 z 3

: poniedziałek 28 mar 2016, 16:14
autor: Marek M.
Z nowości w temacie zlotu mamy informację co do miejsca
Jak poprzednio miejscem ( na obecną chwilę) będzie Gospoda Janosika daw. Kielbikowa Strzecha.

Cennik pobytu jest w tej chwili negocjowany.
Orientacyjnie koszty podane w zeszłym roku należy zwiększyć o podatek VAT. :)

Jak ustalone zostaną na 100% zostaną podane do wiadomości.

: czwartek 07 kwie 2016, 20:17
autor: Voyager2
Są jakieś nowe wieści ?
Czas płynie

: poniedziałek 11 kwie 2016, 22:23
autor: Paweł_Yugo
Już Rada Strasznych publikuje szczegóły . ;-)

XXV Ogólnopolski Zlot Klubu Zastava

GPS: 51.448130, 19.915810
ul. Leonów
97-323 Golesze


~UWAGA~

[KOMUNIKAT]


- ROZSTAWIENIE NAMIOTU 15.ZŁ za namiot/ doba

- OSOBA 5.ZŁ za dobe

- DOMEK 30.ZŁ od osoby za dobę

- ENERGIA 10.ZŁ za puszkę RedBulla

- PRYSZNIC 7.ZŁ od osoby

- PRZYCZEPA (BIURO ZLOTU KLUBU ZASTAVA) 50.ZŁ za wizytę w przyczepie

- PARKING 5.ZŁ za samochód parkujących w nocy
[shadow=green][/shadow][glow=yellow][/glow]


- DZIECI DO LAT CZTERECH - [glow=orange] za darmo [/glow][shadow=yellow][/shadow]

Negocjacje z właścicielem ( podnajemcą ) zakończone . Mamy ulgi jako grupa gdyż cennik dla indywidualnych klientów jest bardzo nieprzystępny .[shadow=cyan][/shadow][glow=indigo][/glow]

[ Dodano: 2016-04-12, 20:00 ]
Radę strasznych można pytać .

: środa 27 kwie 2016, 16:57
autor: jkurnik
Trzeba też pamiętać, że o 22:00 teren jest zamykany i jeśli ktoś będzie chciał wyjechać to zarządca skasuje go o 20zł. Przećwiczyliśmy to w zeszłym roku.

: sobota 30 kwie 2016, 14:15
autor: Paweł_Yugo
Szkoda że dopiero o tym teraz wspomniałeś bo bym w negocjacjach o tym wspomniał .

Temat drugi : Kubki pamiątkowe .
Ile i komu ?
Walcie na priv.
poniżej linki do zdjęć
dostępne dwa wzory

http://www.klubzastava.pl/forum/album_pic.php?pic_id=81

http://www.klubzastava.pl/forum/album_pic.php?pic_id=82

Nadzwyczajne, prawda ?

: niedziela 01 maja 2016, 20:45
autor: MARAS
No mnie jednak Zośką nie będzie na bank. 25 niestety ide na wesele. Może uda mi się podjechać w niedzielę ale dupowozem.

: poniedziałek 02 maja 2016, 09:25
autor: Marek M.
Jeśli tak to przyjedź w piatek, ogrzej się przy ognisku, wypij z nami beowara a następnego dnia spokojnie możesz wracac. W niedzielę i to po weselu nawet z pomocą dźwigu to raczej nie dasz rady. No chyba że w następna ale zlot trwa 3 dni ;)

: poniedziałek 02 maja 2016, 19:56
autor: Marcelek
z racji tego że wpadł mi ręce kontrakt i jestem w Niemczech do końca czerwca, mnie nie będzie na zlocie

: środa 04 maja 2016, 17:20
autor: Marek M.
Na chwilę obecną lista uczestników zlotu przedstawia się następująco:

1. Marek & Jan - Gdańsk
2. Ruppert & Co. - Kraków
3. Marcelek & Karin - Baden Baden
4. Miroslav Drulovic - Belgrad
5. MARAS - ale z kim i czym to jeszcze nie wie nikt
6. Paweł, Monika & Co. - Konstantynów Łódzki
7. ....... ... - .....
8. ..... - .......
9. .... - ........
10. .......... - ......
11. ?

Kto chętny niech się dopisuje.
śmiało są jeszcze wolne miejsca :)

: czwartek 12 maja 2016, 20:49
autor: Paweł_Yugo
Nr konta : 84 1140 2004 0000 3902 7078 5841
Tytuł :KUBEK , szt. X
Paweł Manios
ul. Piłsudskiego 20 m 34
95-050 Konstantynów Łódzki
30zł sztuka .

: wtorek 17 maja 2016, 18:31
autor: Marek M.
Z uwagi na upływający czas zapraszam do wpisywania się na listę.
Lista jest potrzebna do precyzyjnego zaplanowania zlotu i tego co się na nim będzie działo.
Szczegółowy plan przedstawiony zostanie niebawem.
Planujemy wycieczkę dla wszystkich oraz rajd o ile frekwencja dopisze jak poprzednio ale do tego jeszcze trochę.
Ponadto musimy poinformować kemping o liczbie w jakiej się pojawimy.

na dzień dzisiejszy lista uczestników jest następująca:

1. Marek & Jan - Gdańsk
2. Ruppert & Co. - Kraków
3. Marcelek & Karin - Baden Baden
4. Miroslav Drulovic - Belgrad
5. MARAS & Co. - Toruń
6. Paweł_Yugo & Co. - Konstantynów Łódzki
7. Paweł Taraszkiewicz - Gdańsk
8. ruda - Katowice
9. wtyczka - Katowice
10. kancik68 - Będzin

Dopisano do poprzedniej listy "odpowiedniki" zapisanych na fejsie.
Generalnie tutaj czyli na forum się wpisujemy jako wiodącym środku komunikacji klubowej (nie każdy jest na fejsie, nie każdy chce tam być).
Na forum jesteśmy od dawna, licznik wejść to ponad 150 000.

Jeszcze raz zachęcam do zapisywania się na listę.

: piątek 20 maja 2016, 23:52
autor: Paweł_Yugo
Rada Starszych wybrała projekt . Oczekuję zamówień .
PISZCIE DO MNIE NA PRIV (FB) LUB FORUM .

: sobota 21 maja 2016, 21:26
autor: Voyager2
Gdzie można by zobaczyć ten wybrany projekt ??
Nieco powyżej są podane dwa linki o ten projekt chodzi ?

: poniedziałek 23 maja 2016, 21:41
autor: Paweł_Yugo
Voyager2 pisze:Gdzie można by zobaczyć ten wybrany projekt ??
Nieco powyżej są podane dwa linki o ten projekt chodzi ?

Ostateczny projekt odbiegł od tych co pokazałem .
Na razie na FB umieściłem ostateczny projekt .
Jest według zainteresowanych najbardziej fajny .
Za parę dni zrobię projekt z logo zlotu .


[ Zainteresowanych zachęcam do zamawiania ]

Już za kilka dni odbieram i opublikuję foto cudownych kubeczków .

http://www.klubzastava.pl/forum/album_pic.php?pic_id=83

http://www.klubzastava.pl/forum/album_pic.php?pic_id=84

: piątek 27 maja 2016, 16:41
autor: Marek M.
Cykliczna aktualizacja listy uczestników:

1. Marek & Jan - Gdańsk
2. Ruppert & Co. - Kraków
3. Marcelek & Karin - Baden Baden
4. Miroslav Drulovic - Belgrad
5. MARAS & Co. - Toruń
6. Paweł_Yugo & Co. - Konstantynów Łódzki
7. Paweł Taraszkiewicz - Gdańsk
8. ruda - Katowice
9. wtyczka - Katowice
10. kancik68 - Będzin
11. koonraadoo - Kraków

Zapraszamy kolejne osoby na zlot i do wpisania na listę. Pozwoli na to lepiej zaplanować czas na zlocie. Przypomnę że jest planowane wycieczka i rajd oraz kilka innych atrakcji.

: niedziela 05 cze 2016, 16:39
autor: Voyager2
Małe pytanko odnośnie kubków okolicznościowych
Czy dostępny będzie tylko i wyłącznie jeden prezentowany wzór?
Czy są szanse na inne wzory ?
I czemu tak drogo ?

: poniedziałek 06 cze 2016, 00:02
autor: Paweł_Yugo
Voyager2 pisze:Małe pytanko odnośnie kubków okolicznościowych
Czy dostępny będzie tylko i wyłącznie jeden prezentowany wzór?
Czy są szanse na inne wzory ?
I czemu tak drogo ?
Były propozycje "A" , "B" oraz ta ostatnia na którą padł głos i na chwilę bieżącą jest ten wzór .
Jak by ktoś chętny to pisać bo jeszcze trzy wolne są .

A z domówieniem jest taka sprawa że wskazana docelowa ilość kubków to dziesięć sztuk . Więc zachęcam .

Czy jakieś inne wzory chcecie też piszcie . Ale nie tydzień przed zlotem a w tym tygodniu .

: wtorek 07 cze 2016, 18:15
autor: Marek M.
Zlot zbliża się małymi krokami.
Do rozpoczęcia pozostały niespełna 3 tygodnie.

Plan zlot jest jeszcze w fazie przygotowań.
Poniżej pierwszy dzień zlotu.
Pozostałe po dokładnym ustaleniu również się pojawią.

[shadow=orange][glow=orange]Plan XXV Ogólnopolskiego Zlotu Klubu Zastava[/glow][/shadow]
Spotkanie 24 czerwca (piątek) 2016,
start godz: 18:00
GOSPODA JANOSIKA
GPS: 51.448130, 19.915810
ul. Leonów
97-323 Golesze


I dzień, 24 czerwca 2016 (piątek), godz: 18:00

18:00-19:00 przyjazd uczestników zlotu, zakwaterowanie,
19:00-20:00 wspólna kawa/herbata, posiłek / kolacja dla milusińskich,
20:00-20:30 przygotowanie grilla/ogniska
20:30- wspólny grill / ognisko, omówienie planu na następny dzień


Niezdecydowanych uprasza się o podjęcie decyzji i wpisanie na listę.
Ostateczna ilość osób/ pojazdów jest konieczna do ustalenia trasy przejazdu rajdu oraz czasu jego trwania wraz z właściwym umiejscowieniem w planie dnia.

: środa 08 cze 2016, 13:00
autor: Paweł_Yugo
Marek M. pisze:Zlot zbliża się małymi krokami.
Do rozpoczęcia pozostały niespełna 3 tygodnie.

Plan zlot jest jeszcze w fazie przygotowań.
Poniżej pierwszy dzień zlotu.
Pozostałe po dokładnym ustaleniu również się pojawią.

[shadow=orange][glow=orange]Plan XXV Ogólnopolskiego Zlotu Klubu Zastava[/glow][/shadow]
Spotkanie 24 czerwca (piątek) 2016,
start godz: 18:00
GOSPODA JANOSIKA
GPS: 51.448130, 19.915810
ul. Leonów
97-323 Golesze


I dzień, 24 czerwca 2016 (piątek), godz: 18:00

18:00-19:00 przyjazd uczestników zlotu, zakwaterowanie,
19:00-20:00 wspólna kawa/herbata, posiłek / kolacja dla milusińskich,
20:00-20:30 przygotowanie grilla/ogniska
20:30- wspólny grill / ognisko, omówienie planu na następny dzień


Niezdecydowanych uprasza się o podjęcie decyzji i wpisanie na listę.
Ostateczna ilość osób/ pojazdów jest konieczna do ustalenia trasy przejazdu rajdu oraz czasu jego trwania wraz z właściwym umiejscowieniem w planie dnia.



Śmiało moszna radę strasznych pytać na frum przede wszystkim .
[shadow=black][/shadow][glow=yellow][/glow]

: piątek 10 cze 2016, 13:20
autor: Ruppert
Paweł_Yugo pisze:Śmiało moszna radę starasznych pytać na frum przede wszystkim .
Paweł nie pij tyle...